"

Ікс-кілометр - територія людини

"
[

персональний сайт Олени Маляренко

творчість, журналістика, комунікації
]
& журналістика & ситуаці-Я & КредоБанк: львівський офіс почув херсонця

КредоБанк: львівський офіс почув херсонця

09.10.2019 11:32

Днями херсонець, намагаючись зняти заробітну платню, залишився без грошей: на телефон прийшло смс-повідомлення про зняття, сервісне повідомлення на банкоматі подякувало за роботу й запропонувало узяти готівку, але жодної купюри він так і не отримав.

Чоловік одразу зателефонував на номер гарячоїлінії. Там його попросили назвати додаткові дані власника  картки - таємне слово, номер паспорту. Але людина, що втратила за кілька секунд свої кілька тисяч гривень, розгубилася. "Зверніться завтра до найближчого відділення банку"- порадили їй і попередили про відповідальність у випадку обману.

Наступного дня в банку теж не порадували, нагадали, що в місті орудують шахраї: повідомлення про кеш – треппінг уже надходять від поліції та від ряду херсонських ЗМІ. То якщо проблема виникла не через несправність банкомату, то "доведеться почекати, від тижня до місяця".

Нам стало цікаво, як дивиться на розв:язання проблеми центральний офіс банківської установи, й ми звернулися до PR-відділу КредоБанку (а він розташований аж у Львові). І там здивувалися виставленому терміну "рослдівуання ситуації". Адже, що перевірити коректність роботи банкомату, кількість заправленої-виданої готівки та проведених операцій - достатньо доби. Додаткове джерело перевірки - відеокамера, якою оснащений банкомат. Доба, максимум дві - і питання вирішується.Чому ж так?

Наша редакція виступила у якості посередника і перенаправила копії чеків, смс-повідомлень, заяву та персональні дані херсонського клієнта до Львова. Приємно, що ситуація вирішилася на користь нашого земляка. Уже до кінця доби головний офіс здійснив перевірку і надав відповідь, а кошти повернулися на картку херсонця.

А вам, шановні читачі, кілька простих порад: 

1. Уважно оглядайте банкомат, перш ніж почати ним користуватися - чи нема на ньому накладок чи наліпок.
2. Якщо знімаєте веклику суму - знімайте частинами - спершу меншу, а потім другу, більшу.
3. Обирайте такі "захисні слова" та паролі, які здатні будете згадати в критичній ситуації.
4. Не соромтеся одразу звертатися на гарячу лінію і шукати справедливості. Розмову краще записати - на моніторі смартфона є відповідна кнопка, що дощволяє це зробити.
5. Будьте ввічливі, зберігайте холодним розум і майте підтверджуючі документи або вартих довіри свідків.

Пам'ятайте, людина, що на тому кінці проводу або за контрокою банку, персонально перед вами не винувата, але щодня вислуховує і правдиві, і хибні повідомлення, навіть погрощи та хамство. То будьте спокійні та терплячі. Той, хто налаштований на діалог, а не на показушну війну за справедливість, завжди знаходить відповідь. А працівникам КредоБанку - респект. І це - не реклама.

За ситуацією стежила Олена Маляренко

календар

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031