"

Ікс-кілометр - територія людини

"
[

персональний сайт Олени Маляренко

творчість, журналістика, комунікації
]
& журналістика & ситуаці-Я & Cервіс "жрічодалі" або Чого бояться херсонські дачники

Cервіс "жрічодалі" або Чого бояться херсонські дачники

08.09.2018 17:25

Чого найбільше побоюються ті дачники Херсона, яким випало щастя мати ділянки на островах?
Правильно, що одного дня туди перестануть ходити теплоходи. А згодом - і самі ділянки конфіскують (така байка теж ходить поміж їх власниками).
Люди, налаштовані таким чином, готові радіти абиякому катеру, який пустили по маршруту. І навіть якщо у маршрутках вони ще якось борються за комфорт - у катерах мовчать і просять не писати про негаразди: сервіс #жрічодалі - а то й такого не буде...

А негараздів вистачає:
- тут і рух "на одному двигуні" так, що подородж, яка завжди тривала 1 годину займає на півтори,
- і перевантаження вище ватерлінії, коли замість п'ятьох причалів теплохід обслуговує 8-10 (вдвоє більше людей та вантажу),
- і відсутність засобів порятунку,
- і загальний занехаяний стан кораблів,
- і жахливий стан самого порту...
і... Перераховувати можна довго.

Але критики нема. Так ото, іноді з матросами погиркається народ і все. Бо - не треба критикувати, і такі катери відберуть.
А чому - не треба?
Адже начебто і владі - не все одно?
Так, у квітні перед початком навігації "Укртрансбезпека" навіть призупинила експлуатацію теплоходу "Домбай" - саме за перераховані вище недоліки:

«Під час огляду теплохода наші інспектори зясували, що на борту не працюють рації, не вистачає засобів порятунку, і команда укомплектована не повністю. У такому стані перевозити пассажирів неможна — це небезпечно», — сказав начальник управлніння Укртрансбезпеки Ігор Пастух.
(наводить http://khersonline.net/ з посиланням на https://newday.kherson.ua/). 

Потім начебто проблема владналася, адже не могли випустити теплоходи на маршрути просто так? Чи навіть, як подейкують злі язики, "не просто так"...
І от недавно нам подарували фото з однрго з трьох катерів, які обслуговують дачі. І - о диво! - ані жилетів, ані плотів, ані кругів порятунку нема. А свіжі новенькі значки-наліпки там, де вони мали бути, - є. Поховали? Чи так і не повісили?

Катери припинили ходити з перегрузом по буднях - бо почався робочий рік. А от вихідні... подивимося, що вони покажуть.

Оцінили ми завдяки фото і стан самого річпорту, який "вітає херсонців та гостей міста" - бруд, і на землі, і на воді, відсутність туалетів, обвалення будівлі. Сюди неприємно прибувати. Звідси неприємно відпливати. Але - маємо те, що маємо... І в кого шукати порядку? Адже сам порт підпорядкований одному господареві, а теплоходи - іншому? 
Спробуємо дізнатися. А поки...

Поки щоранку за відправкою пошарпаних, обідраних, без засобів порятунку та з порваними прапорами теплоходів виходять стежити керівники порту - в повному параді, сяючи білими морськими сорочками, погонами та фуражками. Перемовляються з моряками. Благословляють у путь...
Трагікомічне видовище. Але, мабуть, найбільше дачники і бояться - що не вийдуть їх проводжати "адмірали напівзруйнованої кар'єри", і що навіть ці катери не відійдуть...

https://www.facebook.com/xkm.ks.ua/videos/1049440438567740/

календар

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031