Ай, молодець: як МТС ставав Водафоном
21.12.2015 20:18Користувачі послуг мобільного звязку МТС (який завжди на крок попереду ) зараз не встигають дивуватися проблемам. В одних сам собою телефон починає обдзвонювати усі мтс-контакти, в інших - вмикається і вимикається без причини, ще в когось - відсутній звязок з абонентами. А ті, хто вважає, що в них все добре, насправді навіть і не підозрюють , що до них годинами не можуть додзвонитися родичі або співробітники.
Причина в усіх одна й та сама - простою людською мовою вона називається "глючить сімка". Щоб позщбавитися проблеми , хоч не хоч, а слід іти в салон мобільного звязку й ... сімку міняти. Можна поновити зручний і відомий вашим контактам номер. Але обовязково слід мати при собі паспорт. Інакше ніхто нічого не зробить.
Та й після виконання цих процедур далеко не в усіх одразу після заміни "сімки" звязок став бездоганним: є проблеми з окремими контактами, з відправкою смс та ммс -повідомлень тощо.
Як це пояснюють оператори? А ніяк.
Єдиний відомий усім факт: МТС стає Vodafon-ом. А звідси й проблеми звязку, й привязка номеру до паспорта й решта технічних питанть, які одного дня, хочеться вірити, врегулюються.
Все зрозуміло. Але ж... звязок не з дешевих. То чому ми маємо платити за... роботу в тестовому режимі?
ПС. Якщо ви купили картку понад рік тому, будьте готові - "водафон іде до вас".
Олеся Штефан